2009. december 1., kedd

Bemelegítés, izületek átmozgatása, laza 100 sima ugrókötelezés.

Guggolás:
20kg-10; 50kg-5; 70kg-5; 80kg-5; 90kg-5
90-nél a 3. ismétlésnél kis kellemetlen szúrást éreztem a jobb combomban, majd a 4. és 5. ism-nél is, ezért feljebb már nem mentem.

Kiegészítők:
A1: Elemelés: 90kg-2x6
A2: Fekvőtámasz: 30, 22+8
B: Ülővádli: 30kg-2x15
C1: Húzódzkodás felső pontján tartás bicepsz fogásban: 2xmax: 20"+13"
C2: Rolling triceps extension talajon: 2x12/12-12kg

Metcon:
4 kör:
30 x GHD felülés
25 x felhomorítás padon (vagy más néven hiperhajlítás)

Idő: 16'57"

Azért ezt a padot nem erre találták ki, így a felülés közben csúszkáltam, de ettől függetlenül szenvedős volt, szépen kimerültem, és brutálul be van durranva az egész törzsem.

2 megjegyzés:

  1. Rakj a pad talp részére tárcsákat és akkor nem fog elcsúszni, mert lenyomja a súly.

    VálaszTörlés
  2. ja, az ok is, de végülis nem ez volt a gond...
    Ugye olyan padon nyomtam a témát, ahol hiperhajlítást szoktak csinálni, tehát van egy szivacsos rész, amin a comb felfekszik, hátul meg beakasztod a lábaid.
    Szóval, amikor itt GHD felülést csináltam, akkor a teljes felüléskor már nem feszült a lábam, így elcsúszkáltam az "ülőkén", nem volt meg a balansz. Végülis ennyi.

    VálaszTörlés