2009. december 22., kedd

Szóval én elmentem a vásárba fél pénzzel... ;-)

Kinéztem a citybe még egy uccsó rundra ajándékvásárlás ügyében. Út közben benéztem a konditerem tulajának boltjába, kicsit nézegettem, aztán láttam, hogy a földön ott figyelt egy kettlebell. 20kg-os volt, 17.330HUF-ért.
Mondta a fickó, hogy múltkor bent volt a boltban egy vékony 70kg körüli srác (anyád a vékony! ;-) ), és úgy tette-vette a golyót, igen erős volt...
Nem akartam neki megmutatni, hogy egy 70kg-nál nem sokkal több "vékony" srác is miket nem tud a golyóval... :-)) Életemben nem volt a kezemben még kettlebell. Na meg fájós derékkal, szerintem lehajoltam volna, és úgy is maradtam volna. :-)

Kicsit dumáltam még az öreggel, bíztattam, hogy a terembe is jöhetne pár...

Mondta, hogy gondolt rá, hogy visz be egy 12kg-ost, de fél, hogy dobálják, és feltörik vele a talajt. Mondta, hogy ehhez speckó szönyeg kellene, azt meg oda nem akar.

Én bíztattam, hogy úgyse nagyon használná más, mi meg vigyáznánk rá...

Végül azt mondta, hogy januárban lehet hozat, aztán visz be majd a terembe egy 12 meg egy 16kg-ost. Bíztattam a 20kg-osra is. Mondta, hogy ok, még meglátja.

Nem bízok benne nagyon, de ha vmi mégis lenne belőle az abszolút pozitív. 16kg-val már lehetne az alapokat gyakorolni. Snatch-elni, TGU-k, lengetni (bár a 16kg-os már inkább egykezes lengetésre jó).

Traxi edzés:

Fekvenyomás:

10 x 60kg
5x90kg
1x110kg
1x120kg
1x125kg
0x130kg
4x110kg
10x90kg

Kiegészítő gyakorlatok:

A: Fekvenyomás 45 fokos padon egykezes súlyzókkal 3x10; 30kg
B: Tárogatás gépen 1x10; 70kg, 2x10; 80kg
C: Római szék 3x20
D: Hídtartás 2x1'

2 megjegyzés:

  1. Fekvenyomásnál segítségem sajna hozzányúlt a rúdhoz, ezért nem adtam meg a 130kg-ot pedig szerintem jó lett volna. Másodszorra nem futottam neki, utólag belegondolva megpróbálhattam volna!
    Luki, javaslatodra kipróbáltam a zárt lábas hídtartást és valóban hatásosabb!

    VálaszTörlés
  2. Főleg ha közben teljes erőből öszzeszorítod a segged is!

    VálaszTörlés