2009. december 21., hétfő

Traxi:

Elemelés RSPG 18.nap

6x2; 125kg/2' pihi

Kiegészítő gyakorlatok:

A: Fekvenyomás: 90kg-1x12; 90kg-1x11; 100kg-1x7
B: Hídtartás: 1x2'10" (maxra mentem de elkezdett fájni a vállam); 1x1'

MetCon:

5 kör időre 42,5kg

5 Thruster
7 Felvétel ölből
10 SDHP

Eredmény: PB 9'35" (10'21")

MáT:
Bemelegítés

A: Thruster:
20kg-8; 40kg-6; 50kg-5; 55kg-4; 60kg-3; 65kg-2; 70kg-1
B: Good morning: 20kg-2x8; 30kg-6; 40kg-6...a 2. körben leengedés közben egy kis kellemetlen érzés, és már éreztem is, hogy beállt az alsó hátam :-/ Basszus, pedig végig feszítettem. Éreztem, és érzem is folyamatosan, szóval megint jöhetnek a derekat kímélő gyakorlatok, fuck :-/
C: Első hídtartás: 2x2' -> én is maxot akartam, de úgy égett a vállam közben, hogy amiatt hagytam abba 2percnél.

Metcon:
10-1-9-2-8-3-....-1-10

- OHS 42,5kg
- Tolódzkodás

Eredmény: 12'20" -> viszonyítási alapom nincs, de adott az érzésnek!

D: Taktikai húzódzkodás: 1xmax: 11 ism.

Nyújtás.
Itthon SMR.

6 megjegyzés:

  1. MetCon fingatós volt, de már kellett egy ilyen mert kezdünk "ellustulni"! Holnap megnézzük hol tartunk fekvenyomásban!

    VálaszTörlés
  2. Nekem akkor szokott nagyon "égni" a vállam, ha széttett lábakkal csinálom. Ti hogy nyomjátok? Nekem tegnap volt maxom 10kg-os tárcsával, és határozottan a hasam égett összetett lábakkal :D

    VálaszTörlés
  3. Én mindig széttett lábakkal csinálom szerintem MáT is! Ma kipróbálojuk összetett lábbal is!

    VálaszTörlés
  4. ja, tényleg nem összezárt lábakkal csináljuk, hanem úgy vállszélességnél szűkebb kis terpeszben.
    De ha ez tényleg annyit számíthat, akkor legközelebb zártak lesznek azok a lábak ;-)

    Traxi, viszont ma én mégsem tudok menni...A derekam átírta a jegyzőkönyvet. Estére basszus úgy beállt, hogy alig bírtam kiegyenesedni, éjszaka meg párszor fel is ébredtem, amikor megmozdultam :-/
    Szóval úgy érzem,most semmi mozgás nem használna neki.
    Qrva anyját a good morning gyakorlatnak ;-)

    Viszont szerdán mindenképp lemegyek este, ahogy megbeszéltük. Felveszem videóra a maxod!!!

    VálaszTörlés
  5. Nekem sokat számít az tuti, lehet másnak nem :D De pl én széttett lábakkal nem tudom úgy megfeszíteni a popsim, meg az egész súlypontom fentebb csúszik a vállak irányába. Bár Lacee erről biztos többet tudna mondani.
    MáT neked meg jobbulást, ilyenkor a bándzsidzsámping jót tesz, hidd el! Majd vedd fel azt is :P

    VálaszTörlés
  6. :-))) Röhögni azt tudok, max a tüsszentésnél nyilal be a derék.
    tektikölsopból gyorsba rendelek is vmi kraftos gumi bendet, hurok a lábra, oszt hadd szóljon egy segges a második emeletről ;-))

    Van vmi benne, amit a híddal kapcsolatban mondasz...na, meg ha a Lacee mondja... ;-))
    Szóval rápróbálunk.

    VálaszTörlés