2009. december 18., péntek

Traxi:

Elemelés RSPG 17.nap

2x2 1RM (155kg)

Itt a video:


Kiegészítő gyakorlatok:

A: Tolódzkodás 3x15
B: Bicepsz állva egykezes súlyzóval 3x10@; 16kg
C: Arnold nyomás 3x8; 25kg
D: Döntött törzsű oldalemelés 3x12; 6kg
E: Haskerék 2x20

MáT:

Bemelegítés+váll rehab

TGU: 16kg-1@; 18kg-1@; 20kg-1@; 25kg-1@
Tuti lehetne mit simítani a technikán, amit videókról lestem el. A 25kg már kajak volt, főleg felállásnál egyátalán normálisan fej fölött tartani. Remegett az egész bádim, mint a kocsonya...

Amíg Traxi mester az "ex" deadlift rekordjával bohóckodott, én gyorsba guggoltam párat. Vmiért a jobb vállam nem szerette, ezért csak ennyi sikeredett...
Guggolás:
20kg-10; 50kg-6; 70kg-5; 80kg-2; 90kg-2x5

Kiegészítőkk:
A: Tolódzkodás: 2xmax: 33, 23
B: Ülővádli: 30kg-2x15
C: Haskerék: 2x15
D: Lengetés egykezes súllyal: 20kg-10; 25kg-10; 30kg-10; 35kg-10

Metcon:
Minden percben +1 húzódzkodás, tehát a kör számának megfelelő ismétlést kell "elkövetni" az adott percben.

Eredmény: 14 kör, 15-et talán "összekukáztam" volna, de kicsit felszakadt a kezem, szóval nem
folytattam. Azért így is PR, és összesen 105 ism. kipping húzódzkodás. Régi: 12 kör

5 megjegyzés:

  1. Ez a mai edzés megint parádés lett! A 155kg simán feljött "semmi" erőlködés az első sorozatban szerintem 4-et is bele tudtam volna húzni!! Nekem nagyon bejött ez a progi, de valószínű a kreatin is sokat dobott az erőben! Folyt köv jövő hét szerda 162,5 kg!!!

    VálaszTörlés
  2. Bakker Trax, amióta krisszkrosszozol, egyre keményebb csávó vagy.
    Faszom, lassan kapaszkodnom kell, és padlógázt kell nyomnom, hogy le ne pipálj ;-)

    Nem mertem mondani, de ez a 2x2-155kg POFÁTLANul könnyen ment ;-)
    Mindennek a titka a fekete mackógatya ;-)

    Szarul videóztam a telóddal, de azért tőőőőcsd fel a vidit, hadd veszítse el a blogunk a szüzességét feltöltött képek/videók tekintetében ;-)))

    VálaszTörlés
  3. Lássuk, lássuk, lássuk a videlyót!

    Amúgy gratula, jól haladsz!

    VálaszTörlés
  4. Video feltöltve! Egy picit rossz minőségű mert mobillal lett felvéve!

    VálaszTörlés
  5. nem is olyan szar ez...
    Szerdára hozz majd akksit, én meg hozok fényképezőt.
    Majd azért emlékeztess...

    VálaszTörlés