2011. április 30., szombat

Easy strength - összefoglaló

Ahogy az előző kommentben írtam, a következő héten nem tudok edzeni, szóval 31 napnál befejezem a progit (40 helyett). Kár, mert vhogy most kezdett el jönni az erő. Érdekes, mert azt írják, hogy a 20-25. nap környékén már eléri az ember a csúcsot, nekem meg most kezdett megindulni a dolog inkább.

Most nem fogom részletezni a dolgot annyira, mint az előző napnál. Fölösleges, mert most vhogy nem jött ki úgy a lépés. Utazás miatt hosszabb szünetek, illetve kisebb sérülések tarkították az utóbbi időszakot, szóval nem volt az igazi, de a végére olyan eredmények jöttek, amivel azért elégedett vagyok.

Katonai nyomás:

b: 30kg-ról 34kg-ra
j: 32kg-ról 36kg-ra

Húzódzkodás: 32kg-ról 38kg-ra

A pistolt nem erőlettem, mert a bal bokám mobilitása a mérések alapján elég szar volt, legalábbis a régebbi eredményekhez képest. 7,5cm volt, a jobb meg 11cm, így pedig nem láttam értelmét a dolognak az asszimetria miatt. Ezen a területen inkább a mobilitásra mentem rá több kevesebb sikkerel. Valamit javult, de még nem a régi.

Egy hét pihi után, ahogy korábban is terveztem, nekiállok én is a fegyencedzésnek. Itthon haladok a fegyences gyakorlatokban (alapoktól kezdem, de az első lépéseknél kicsit gyorsabban haladok majd), mellette a bellekkel csak swingelek, TGU-zok. A program viszont nem lesz olyan kötött, szóval a fiúkkal is kimegyek a pályára néha futni, metconokat csinálni, meg a foci is megy mellette tovább. Konkrét terv még nincs hogy meddig lesz így, de egy jó darabig most ezeket a gyakorlatokat fogom végezni. Kb úgy őszig... hát igen, ha szeretnék egy kézzel húzódzkodni, akkor azon keményen melózni kell ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése