2011. április 18., hétfő

Easy strength 24.

Na végre ismét a fedélzeten... Múlt csütörtökön 3-0-ra nyertük a focimeccset, és a konkurencia meccse pedig nekünk kedvezően alakult, szóval vezetjük a bajnokságot. Hétvégén horgásztam, ami nálam nem a parton ülést jelenti, hanem min. 10km sétával párosul. Tehát edzés nem volt, csak kellemes aktív pihi. Ma viszont folytattam a progit...

Bemelegítés: SMR, Z

A: Húzódzkodás: 18kg - 2x5

B: Katonai nyomás:

b: 32kg - 1, 34kg - X

j: 36kg - X, 36kg - 1 -> NPR

C: Swing: 32kg - 6x10 (egész percre)

D: Haskerék térden +10kg: 2x5

SMR, boka mobilitás

Katonai nyomásnál ballal úgy pattant ki a 30kg, illetve jobbal a 32, mint az álom. Ezt jelnek éreztem, hogy rámenjek a rekordra. Ballal a 34 nem ment ki, de a 32kg szebb volt, mint eddig bármikor. Jobbal a 36kg elsőre nem ment, ezt videóra is felvette, majd videót eltettem, és nekimentem mégegyszer. Jól tettem, mert erőlködősen, de kiment, és durva hidalás sem lett a dologból. Ez a rekord nagyon feldob, kb le sem tojom, hogy nincs videó. Ezzel úgy néz ki, hogy ez a felemásra sikeredett 40 napos program megmenekült ;-) Jelzem finoman, hogy megvan ismét a motiváció ;-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése