2011. április 11., hétfő

Easy strength 21.

Úgy jött ki a lépés, hogy hétvégén linkeltem, megvallom őszintén.
Ma viszont mozgolódok.

Bemelegítés: SMR, Z Neural Warm up, mobilitás

A: Húzódzkodás: 26kg - 5x2

B: Katonai nyomás: 22kg - 2x 5-5

C: Haskerék térden: 2x20

Ma a pistolt kihagytam. Kivételesen nem a lustaság, hanem mérés után a bokamobilitásom elég gyatra volt, így jobbnak láttam, hogy hanyagoljam, és helyette SMR-eztem, és mobilitási gyaksikat csináltam a kényes területre.

Lassan pedig lépek focizni. Ma lesz az első meccs a kispályás bajnokságban salakon. Remélem majd jó eredménnyel számolhatok be...

3 potyagól volt a meccsen... szerencsére ebből kettőt mi szereztünk, szóval ha szerencsésen is, de hoztuk 2-1-re a meccset egy erős ellenfél ellen.
Az én formám szezon elejei volt, alig kaptam levegőt, de jó sokat futottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése