2011. április 30., szombat

Találtam (www.crossfit.com) egy jó kis MetCon-t, gondoltam rápróbálok...

A: MetCon

Hammer


5kör
135 pound (62,5kg) Power Clean, 5 ism
135 pound Front Squat, 10 ism
135 pound Jerk, 5 ism
20 Pull-Ups
90" pihenő a körök között

Megint beleestem a szokásos hibámba, hogy csak külön néztem a gyakorlatokat. 5-10-5 ismétlés nem vészes hisz ekkora súllyal már csináltam őket (azzal tisztában voltam hogy a húzódzkodás nem lesz ajándék)! Még az is megfordult a fejembe hogy kéne utána még egy rövid MC-t csinálni! Azzal persze nem voltam tisztába hogy mások milyen időket repesztenek!
Az első körben olyan szinten szétdurrant a combom, kimondottan "jól" esett a végén a húzódzkodás! Megfordult a fejembe hogy ebből körredukció (3ra), de inkább végigszenvedtem! Az utolsó köröm majdnem 9' lett, a többit nem mértem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése