2011. április 18., hétfő

Múlt hét második felének az edzése nem úgy sikerült ahogy szerettem volna!

Pénteken este 8ig dolgoztam, amelyet szombaton reggel 8kor folytattam, bár nem volt vészes de akkor is fel kellett kelnem, délután a házhozszállításokat csináltam 4ig!
Vasárnap kimentünk Alizzal a futópályára míg Ő TRXezett én addig nyomtam egy MetCont, vagyis csak nyomtam volna....

MetCon:

800m futás 9 burpee
600m futás 15 burpee
400m futás 21 burpee

Sajnos a 15 burpee után rámjött a cifra ezért nem mertem kockáztatni nem akartam megszégyenülni a pályán! A héten viszont szeretnék még egyszer nekileselkedni!

Akkor a mai nap...

Este megint kosármeccsem volt (kikaptunk) előtte csak egy MetCont csináltam, a meccsig tudtam pihenni 1,5 órát!

A: MetCon

3 kör időre
21-15-9 Guggolás testsúllyal (90kg)
20 Kipping
25 Fekvőtámasz

Eredmény: 15'32" (PR 13'30")

Miután befejeztem, sikerült kb újabb 10'-et fetrengéssel tölteni!
Számomra továbbra is előkelő helyen van a gyilkos MetConok között, szétesik az légzés onnantól kezdve megette a franc az egészet, ráadásul a vállam is bedurran, ezért még nehezebb a guggolás. Az viszont nagyon bosszant hogy a 2. körben 11 ismétlés után le kellett tennem a rudat mert nem bírtam tartani.Testsúlyom jelenleg valamivel 90 kg felett van, csak a könnyebb viszonyítás érdekében csináltam 90kg-mal!

1 megjegyzés:

  1. MáT:

    :DDD
    Trax, míg másokra a hányás jön rá 1-1 metcon után, ennek a blognak a szerkesztői inkább a fosással küzdenek meg ;-))) Ugye nekem is volt már rá példa :D

    A tegnapi metconnak már az olvasásától is rámjött cifra ;-) Ritka szar lehet!

    VálaszTörlés