2011. április 1., péntek

Easy strength 18.

Nem hiszem, hogy az óraátállítás miatt, de valahogy én is tompább, fáradtam vagyok a héten. Szerdán voltam egyet focizni, csütörtökön nem volt kraft, ezért edzés nuku. Már a mai nap is sanszos volt, hogy kimarad, de két órás délutáni alvás után, bár elég késői időpontban, de összeszedtem magam, és hajrá.

Bemelegítés: SMR, JM

A: Húzódzkodás: 26kg - 5x2

B: Katonai nyomás: 22kg - 2x 5-5

C: Pistol:

b: 32kg - 6x1
j: 38kg - 6x1

D: Haskerék térden: 2x15

4 megjegyzés:

  1. Óraátállítás is a bitch.
    Az edzésmeló meg szépen alakul :)

    VálaszTörlés
  2. hát az tényleg egy bitch...ma is "éreztem" még, mert vhogy qrván nem volt erőm. Extra pihinapot tartottam ;-)
    Az edzés meg alakul, alakul, de nem az igazi, még nem vagyok elégedett, de türelmetlen sem, szóval tolom, aztán majd alakul ;-)

    VálaszTörlés
  3. Azt most már leszögezhetjük hogy Te sem vagy erőd teljében!
    Ilyen a házas élet!!!! :-)

    VálaszTörlés
  4. MáT:

    ja, most nem top a kondi... bár nem is szar, inkább vhogy most lassabb a továbblépés.
    De hosszú még ez a 40 nap, várjuk ki a végét ;-)

    VálaszTörlés