2012. november 15., csütörtök

Újra edzés....

A: Bemelegítés

B: Vállból nyomás: 5-5-5-5-5-5-2 / 40kg-45kg-50kg-55kg-60kg-65kg-70kg

C: MetCon

5 kör

7 Thruster egykezes súlyzóval 15kg-15kg
11 Burpee

Eredmény: 9'01"

Ezen a héten nehezn állok neki az edzéseknek.

Nyomás még nem az igazi, de alakul majd egy picit a derekamet sikerült meghúzni, de nem veszélyes.

Ezzel a MetCon-nal már múlt héten is szemeztem, de akkor a könyököm közbeszólt. Nem volt a kondiban 16kg-os súly ezért lett 15kg-os.
Megcsináltam az első kört nekiálltam a második körnek és az ötödik Thruster után teljesen elszáradt a combom és akkor azt mondtam hogy ennyi volt nem csinálom tovább, még a súly is ledobtam, de pár másodperc után folytattam. Kitartásból megint csillagos ötöst adok magamnak! :-)
Régen már megcsináltam egyszer de nem találtam mérvadó időt, de nekem 8' körüli idő rémlik.

2 megjegyzés:

  1. Huh Trax, ez a metcon hányadék, böfff :) Még emlékszem rá én is. Egyszer tuti csináltam, de talán csak 12kg-os súlyokkal.

    Mondjuk nem meglepô, hogy fos, mert amiben burpee van, na meg thruster, az már nem a poén kategória.

    Kitartásért meg max respect!

    Ezért mondom amúgy, hogy így az elején inkább ne eredeti kiírás szerint csinálj progikat, hanem pár kört faragj le, és akkor talán nem kell mindig a feladás gondolatával küzdened közben. Aztán ha pár hét alatt megjött az állóképesség, akkor mehetnek az original WOD-ok.

    VálaszTörlés
  2. Ezt már egyszer beszéltük, de vagyok annyira hiú hogy csak azért sem veszem vissza a súlyt!
    Az ilyen edzések mindig is a kitartásról szóltak! Ha ilyen lusta voltam tessék elölről kezdeni, bármi áron!

    VálaszTörlés