2012. november 4., vasárnap

Holnap tuti nem lesz időm edzeni, ezért ma mindenképpen le akartam menni...

Pénteki Barbarát elég jó érzem a mellemben és a hasamban, Aliz egy fokkal szarabbul van, neki a tricepszében és a széles hátizmában van izomláz!

A: Bemelegítés, váll rehab

B: Hang Power Snatch: 8-8-6-6-5 / 20kg-30kg-35kg-40kg-45kg

C: MetCon

10 Swing
1 Burpee
10 Swing
2 Burpee
.
.
10 Swing
9 Burpee
10 Swing
10 Burpee

Eredmény: kb 7'30" (PR 7'54")

C: Haskerék térden: 2x15

Stopperórámat otthon hagytam úgyhogy csak a fali órán tudtam követni az időmet. :(
Sajnos a kondiban csak 20kg-os bell van, így ezzel csináltam. Nagyon jól esett a gyakorlat ha lett volna 24es bell lehet hogy az is rekord közeli eredmény lett volna. Természetesen utána fetrengtem egy sort elég érdekesen néztek rám a kondiban.
Múltkori Barbarás kudarc után lehet hogy fogok egy húzódzkodó állvány csináltatni hogy lehessen gyakorolni.

UPDATE:

Aliz is megcsinálta a múltkori WOD-ot

4 kör
15 Burpee
30 Goblet Squat (12kg)

Eredmény: 8'58"

Hajtott végig legközelebb jobban rámegyünk a szebb kivitelezésre!
Ráálltam a mérlegre és úgy néz ki hogy jó lesz ez így. 93,6 kg-ot mutatott ami jelen esetben több mint 4kg fogyás durván 3 hét alatt!! Jönni fognak szépen az eredmények is!!!

1 megjegyzés:

  1. ez a swinges móka elég hányós, emlékszem rá ;-) Grat a PR-hez.

    Akár kinti, akár benti húzódzkodót akarsz csináltani, csak ötlet, hogy esetleg beszélj az Ákossal... ô rendszeresen szállít vaskerítést, és ott már nekem is tudtak volna hegeszteni egyet. Persze pénzért, én meg ingyér' szerváltam, de majd a kinti állványom ott fogom csináltani. (sajna ezt tuti nem úszom meg fizetés nélkül)

    VálaszTörlés