2012. november 30., péntek

Mai adag, 30.11. péntek

Ledaráltam a soron következő napot:

Húzódzkodás: 36kg - 6x1

Múlt pénteken a kisebb sérülés miatt elég szarul ment ez a súly, ezért most javítottam. Nehéz volt, de határozott ismétléseket produkáltam.
Jövő héten felmérek, addig pedig az eddigi súlyokkal dolgozok. Bár annyit "csalok", hogy a 2x5-ös napon emelek 22-ről 24-re, hogy jobban követhető legyen a dolog, mert akkor az egyes edzésnapok között mindenhol 4kg különbség lesz:
6x1 - 36kg
5x2 - 32kg
3x3 - 28kg
2x5 - 24kg

Ja még annyi, hogy ma edzés előtt egy szál kolbászban háromszori mérés után is 69,7kg-ot mutatott a mérleg. Ahogy írtam, nem célom a fogyás, meg amúgy sem voltam egy dagadt rossz alkatú gyerek, de úgy látszik, hogy a szénhidrátmentességre így reagál a kis testem. Egyébként a méregtelenítés utolsó napja van ma. Holnap tolok egy kis szénhidrátot, juhéjjj ;-) (bár egy hét után nem is hiányzott különösebben, meg a tojás sárgájában lehet, hogy úgyis van :P)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése