2012. november 29., csütörtök

Kaja, PU

Tegnap fújtam egyet, ma meg letoltam a szokásos adagomat ismét emelt súllyal. Nem tudom, hol a vége, de amíg jól megy, addig nincs megállás ;-) Nagyon jól ment!

Húzódzkodás: 28kg - 3x3

Testsúly edzés előtt: 70,5kg

A vacsorát pedig a harcosok étrendje blogján látottak, olvasottak ihlették, és ez lett belőle:
Tojáspizza...
Ez még egy magamfajta "hatalmas" konyhatündérnek is elég ízi volt. Olivaolaj, 7tojás, aztán rá hagymakarikák, olivabogyó, és sajt, aztán had szóljon. Egy dolgot kúrjantottam el. Nem került rá fűszer, de betoltam így is natúrban. Már ebben a két hétben próbálkoztam vele, de vhogy a zöldség aláégett. Most viszont nem szaroztam... a forró olajra ráöntöttem a tojásokat, aztán egyből rá a feltét, aztán tető, oszt csókolom.

Méregtelenítésnek ma lenne vége, de mivel eggyel több szénhidrát napot tartottam, ezért holnap még tartok egy napot.

2 megjegyzés:

  1. Te tényleg egy konyhatündér vagy nagy golyokkal :D :D :D
    ÁÁÁ

    VálaszTörlés
  2. bazz, ez itt a XXI. század, itt minden megtörténhet :)) Egybôl gondoltam, hogy a konyhatündér szó mindenki szótárában nem velem egyenlô :)

    Egyébként tényleg fasza volt, és sima volt elkészíteni. Pikk-pakk kész volt, és már burkoltam is be az arcomba ;-)

    VálaszTörlés