2012. november 2., péntek

Ma nem terveztem edzést, de Aliz elment kipróbálni a Crossfitet miután hazajött, mondom: "Basszus ha Te megcsináltam akkor én is megcsinálom" (akkor legalábbis még így voltam vele)!

A: Bemelegítés, gimnasztika

B: Gyakorlás: Kipping Butterfly

C: WOD

"BARBARA"

5 kör (körök között 3' pihi)
20 Pull Up
30 Push Up
40 Sit Up
50 Squat

Eredmény: Aliz: 31'30"
                 Traxi: 29'52" (3kör)

Aliznak gratula, edzés nélkül végigcsinálta. Első körben a húzódzkodás szalag nélkül csinálta és mivel nincs hozzászokva a rúd le is kapta a kezéről a bőrt, de sebaj srácok csináltak neki egy profi kötést, ami után meg se kottyant a maradék 4 kör.

Miután Aliz hazaért és elmesélte mi volt edzésen, elkapott a harci hév hogy én is meg akarom csinálni! Ezen a héten egy picit lazsáltam, (sőt ma sem volt edzés betervezve) nem úgy jött ki a lépés munka szempontjából későn értem haza.
2 kört aránylag szépen lezavartam de utána mocsok szarul lettem, majdnem kidobtam a rókát! A 3. kört végigszenvedtem, nekiálltam a 4-nek is, de nem láttam értemét kínozni magam. Ehhez a rossz teljesítményhez nagyban hozzájárul hogy ma összesen nem ittam meg szerintem 1 liter folyadékot!
Kemény ez a Barbara de meg fogom csinálni végig, ha törik ha szakad!!

1 megjegyzés:

  1. Ez a Barbara nagyon durva.

    Viszont ez a dolog megerôsített engem abban, amit múltkor fejtegettem, hogy mindenkinek ugyanazt a feladatsort adni, anélkül, hogy felmérnék, hol is tart, szerintem durva, és egyszerûen szar.

    VálaszTörlés