2012. november 27., kedd

Alakul, alakul 2.

Múlt héten az eltervezetteknek megfelelôen mentek a dolgok. Aztán csütörtökön az egykezes progressziós gyakorlatok jól mentek, és kicsit többet vállaltam, mint kellett volna. Egykezes tartást csináltam a felsô ponton, viszont ez ballal nem ment jól, és sajnos be is jelzett a tricepszem alsó része, könyök felett kicsit. Nem volt vészes, gondoltam 1nap alatt kipiheni a dolgokat. Másnap pont a 6x1-es napom volt plusz súlyos taktikai húzódzkodásban. Már emelt súllyal, 36kg-val nyomtam, és a második körnél megint jelzett a kezem, de én hülye megcsináltam még a maradék 4x1-et. Még szép, hogy nem is ment jól, nem is tudom, mit vártam... Pedig az utóbbi években egész jól mûködött, hogy ha már megcsípett egy szúnyog, akkor pihentem egybôl 2 napot :-) Most is ezt kellett volna egybôl...
Mindegy, szombat-vasárnap célirányos pihi lett. Szombaton átmozgatás volt, és a "környék" alapos SMR-ezése. Régebben ennél jóval komolyabb fájdalmakkal is edzettem, mert tele volt a gatyám, hogy kimarad egy edzés, és hûha, mi lesz akkor. Most meg épp csak egy kis érzékenység, és 2 nap pihi, de ez a normális.
Mûködött is a dolog. Tegnap bemelegítettem, csináltam óvatos fél húzódzkodásokat, semmi negatív visszajelzés nem jött, majd a teljes húzók is szépen mentek, így zöld lámpa volt, folytathattam a tervet.

22kg-val jött a 2x5-ös nap, és nagyon szépen határozottan ment. Örültem. A dologra lehet, hogy rásegített, hogy ismét könnyebb voltam edzés elôtt. 71,1kg.

Ma folytatom tovább. 32kg-val jön az 5x2. Kíváncsi leszek.

Egykezes progressziós gyakorlatokat továbbra is heti 2x tervezek, de visszafogom magam, nem szaladok túl elôre, ígérem ;-)

Ja, volt fogáserô is, ahol szintén lépkedek.

Felemás lógás: 3x 30-30" (+elôtte fekvôtámasz ujjakon, térdelve: 2x3)

Kiegészítésként fekvôtámasz, goblet guggolás 16kg, vádli volt, 2-2-2 sor.

4 megjegyzés:

  1. Azért csak ovatosan...:) ott vagy a testsulyod felélnél...nem semmi sully ha azt veszed:)
    de nem ám a végén könnyebb leszel mint én!:D

    VálaszTörlés
  2. persze figyelek, ahogy tudok, de jól ment, és elkapott a hév.
    Hát igen, de ez csak a 6x1-es nap volt. A maxom 42-44kg körül lehet most taktikaiban, a chin up meg ismét 48-50körül lehet, szóval jobban állok.
    Mennyi vagy te most? Egyébként nem fogyózok egyátalán, csak most még tisztább a kaja, mint eddig, és talán azért.

    VálaszTörlés
  3. ...tegnap megint közelítettem hozzád kicsit a mérleg szerint... 70,5kg ;)

    Szerintem a mérlegnek lehet baja, mert magamon nem látok semmit.

    VálaszTörlés