2012. november 16., péntek

Edzegetek azért...

A betegség után múlt héten ismét nekiálltam az edzések, szóval megy a munka a színfalak mögött. Ahogy persze idôm engedi. A húzódzkodás mindig, mellette amire jobban koncentrálok az a fegyenc fogáserô, és ha idô engedi, akkor fekvô, goblet guggolás, swing jön mellé.

Múlt héten betegség után a húzónál kicsit visszavettem, de szerencsére éreztem, hogy nem gyengültem sokat. A következô súlyokkal dolgoztam:
2x5 - 18kg
3x3 - 24kg
5x2 - 28kg
6x1 - 32kg

Mentek, szóval tegnap már emeltem 2kg-ot, és 34kg-val nyomtam, vagyis inkább húztam 6x1-et. Nem volt bukós, de nem is volt egyszerû. (egyébként ez pont az év eleji szint, szóval örülök, hogy ismét ott vagyok!)

Fegyenc fogásnál meg mehetek tovább, mert tegnap teljesítettem a második szint haladóját, tehát kétkezes lógás: 4x 1perc. Legközelebb jöhet a következô lépcsôfok, felemás lógás, vagyis egyik kéz rúdon, a másik törölközôn.

Ha vmi eredmény van, jelentkezek ismét ;-)

Ja, és tegnapi nappal megkezdtem a harcos étrend méregtelenítését (2 hét: 1. héten üzemanyag csak szénhidrát vagy semmi, 2. héten üzemanyag zsír, és fehérjeként mindkét héten meg csak tojás, esetleg hal megy majd, és semmi hús). Nincs gondom, de gondoltam kipróbálom, és így Karácsony elôtt végigtolom, mert akkor bizony kajában nem nagyon fogom visszafogni magam, és nagyon nem fogok lemondani semmirôl. Ennek pedig csak és kizárólag az az oka, hogy nem akarok megsérteni semmi szülôt, nagyszülôt, rokont, hogy nem eszek a sütijükböl... ;-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése