2012. november 20., kedd

Alakul, alakul

Azt ígértem, hogy beszámolok, ha van eredmény. Ha nem is eredmény, de egy nagyon pozitív részeredmény a tegnapi meló, aminek nagyon örülök, ezért osztom meg.

Taktikai húzódzkodás: 30kg - 5x2

És a pozitívum az benne, hogy nagyon szépen mentek az ismétlések, fôleg az elsô két kör.
Az persze mellékes, hogy kb most vagyok ott, ahol január végén voltam, dehát ilyen kevert év után örülök, hogy végre megint jó formában a húzódzkodás.
Most viszont meg sem fogok állni az egykezesig ;-)

A méregtelenítés megy. Eddig délutánonként edzés elôtt 72,5kg voltam, tegnap 71,8kg-ot mutatott a mérleg. Elfogyni nem szeretnék, de az odafigyelös kaja miatt lehet, hogy minimálisan, de kevesebb vagyok. Ez kis különbség, de azért a húzódzkodásnál számít.

Akkor majd jövök árulkodni, ha van vmi ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése