2012. november 26., hétfő

A: Bemelegítés

B: Vállból nyomás: 5-5-5-4-4 / 40-50-60-65-65

C: OHS gyakorlás

D MetCon:

100 Guggolás
5 Kipping
75 Guggolás
10 Kipping
50 Guggolás
15 Kipping
25 Guggolás
20 Kipping

Eredmény: 14'30" (PR 12'29")

E: Haskerék térden: 2x15

Az erő valahogy nagyon nem akar jönni, tiszta szenvedés volt!
Nem ezt a Metcont akartam csinálni hanem egy jó kis OHS, Burpee kombót, de nagyon gyatrán ment az OHS ezért inkább gyakoroltam egy picit.
A húzodzkodás továbbra is vastag rúdon történik!

Holnap súlyemelő edzés....

3 megjegyzés:

  1. huh, ez is egy piszok metcon. Erre pont emlékszem, hogy vmikor pont akkor került rá sor, amikor húzódzkodásból saját csúcsformámban voltam (34 kipping), és sikerült letolnom 9perc vmennyi alatt...
    hát most nem nagyon menne :), de nem is bánom.

    Erônél próbálj 3 illetve 1 ismétléses napokat is bedobni. Azt nem tudom, hogy milyen kombinációban, de kellenek a még nagyobb súlyok, hogy jöjjön az erô.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad lesz el gondolkodtam egy könnyű erő programon csak az a baj hogy az edzések nem mindig úgy sikerülnek ahogy szeretném!
      Sajnos hiányzik a teremből egy megbízható segítség is!

      Törlés
  2. hát igen, ezt már átbeszéltük, hogy a cf edzôtárssal mindenképp jobb lenne a dolog. Sok motivációs gondot megoldana!

    Könnyû erôt mondjuk meg lehet oldani segítség nélkül is simán, mert ott (máshol sem kéne) nem szabad bukásig nyomni az ismétléseket.

    A könnyû erô tényleg jó, de cf mellé szerintem nehéz benyomorítani. Mármint egy edzésen egy metcon elôtt kb csak egy fôgyakorlatra van idô, és ahhoz, hogy felsô és alsótestet is csinálj a héten, ahhoz egy területre max egy edzés jut.
    Na meg szerintem neked hiányoznának a metconok :)

    Lacee-nál ránéznék, milyen beosztásban csinálta, csinálja.

    Vmi ilyesmi lehetne nem rossz:
    1.nap: felsötest+kisebb metcon
    2.nap: alsótest+kisebb metcon
    3.nap: skill gyakorlás+nagy metcon

    Pihinapokat nem írom, mert azokat hozza neked az élet, és család, de ezt lehetne körforgásba nyomatni.

    Az alsótest, felsôtestnél elsô edzésen 5ös ismétlésszámok, másodikon 3as, harmadikon 1es ismétlésszámok, és amikor a következô kör kezdödik, akkor emelsz mindegyiknél kicsit.

    A kezdô súlyokat nehéz belôni, de a lényeg, hogy amíg lehet, és bukás nélkül megy, emelj a súlyokon, mert úgy lehet erôsödni.

    Most nem meg akartam mondani az okosat, mert én sem tudom fixre, csak hangosan próbáltam gondolkodni, hogy mi lehetne a jó beosztás, és mit lehetne tenni erô érdekében cf mellett.
    (egy biztos, a nem bukásig edzés, és a súlyok emelése segít az erôben fixre!)

    Lacee-nál egy email is megérné. Talán nem árulna el túl nagy mûhelytitkot, hogy hogyan párosíts, és hogy emelgess a súlyokon...

    VálaszTörlés