2012. február 22., szerda

Edzés - február 22., szerda

A: Kézenállás falnál: 2x30"

B: Falnál fekvőtámasz ujjakon: 2x5
C: Lógás: 2x40"

D: Pistol:

b: 20kg - 3x3
j: 28kg - 3x3

SMR, Z

...és lassan lépek focizni.

A húzódzkodást lehagytam, és rájöttem, hogy egy kicsit most le is fogom. 1, még izomlázam van, 2, tavaly nyár óta kb semmit nem pihentettem, minden nap húzódzkodtam szinte. Ok, hogy amiben jó akarsz lenni, azt rendszeresen kell gyakorolni, de most az egykezes húzódzkodás kapcsán rengeteg cikket elolvastam, és mindenhol a lényeg, hogy duplán okosan, türelmesen kell csinálni. A kifejezetten egykezes gyakorlatokat meg a könyök miatt nem ajánlott heti 2-3 alkalomnál többször nyomni. Szóval egy kis változás, de a cél marad. Ezen a héten, és jövő héten felszívom magam, majd nekiállok plusz súllyal két kézzel chin up-olni. Köztes cél pedig a 60kg-val 1 ismétlés. Ez heti 3x + 2x pedig az egykezes rávezető gyakorlatok.
A többi gyakorlat marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése