2012. február 6., hétfő

Edzés - február 6., hétfő

Vagyok ismét.
Csütörtökön ismét csak GTG chin up-ok voltak. 6x5

Péntek aztán váratlanul kicsit éreztem a torkom, délutánra szarabb is lett a közérzetem, délután már hőemelkedésem volt. :-/ Szerencsére a péntek du-i + szombat egész napos fekvéssel, rengeteg C vitaminnal, fokhagymával kibekkeltem a dolgot. Ok, Neocitrant is ittam. Ilyen esetekben nálam max ez, ami elfér, semmi más gyógyszer.
Így edzés nem volt, de vasárnap már rendben voltam.

Ma mozogtam újra. Először nem voltam ráállva a dologra, gondoltam, hogy GTG chin up-okat nyomok, de aztán egy fokkal komolyabb lett, mert megjött a kedvem.

A: Felemás húzódzkodás: 3x 3-3 (Fegyenc I. 7. lépés)

B: Fejenállás (Fegyenc I. 1. lépés)

C: Varjútartás: 2x30" (Fegyenc I. 2. lépés)

D: Fekvőtámasz ujjakon falnál: 2x5 (Fegyenc II. 1. lépés)

E: Lógás: 2x30" (Fegyenc II. 1. lépés)

A felemás húzódzkodást természetesen chin up formájában küldöm. Aki így nem ismerné, annak kis magyarázat, hogy a húzódzkodó rudat egyik kézzel fogom csak, a másik kézzel pedig ráfogok a dolgozó kéz csuklójára.
Először ennyi jó is volt, de elég könnyedén ment, szóval jó lesz ez majd 5 ismétléses napra is.
A B és C blokk egy kis rávezetés blokk a kézenállásba nyomásra, vagyis a HSPU-ra. Nem mintha nem menne, de szerintem több, mint egy éve nem csináltam, szóval nem akarok nekiesni, mint tót a vad körtének ;-)
A D és E pedig a fogáserő miatt, és a Fegyencedzés 2. ihlette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése