2012. február 19., vasárnap

Edzés - február 18., szombat

Csüt. és pénteken nagyon fáradt voltam meló után, nem mozogtam semmit.

Tegnap kedv alapján gyakorolgattam, tehát nem szokásos tervszerűen.

Az egykezes húzódzkodás rávezető gyakorlatai közül próbálgattam párat kíváncsiságképpen, hogy hol is járok.
1, sikerült a felemás húzódzkodás, csak nem alkarra, hanem bicepszre fogva. Ez ugye nehezebb, mint az alkarfogós, de vhogy kényelmetlen a fogás.
2, sikerült jó pár másodpercig fent tartanom magam egy kézzel. Ugye felhúztam magam két kézzel, és a felső ponton, amikor az állam a rúd felett volt, elengedtem a bal kezemmel. Hát nehéz, de ment.
3, negatív ismétlés, tehát felső pontról leengedés: régebben, amikor megpróbáltam, lezuhantam, mint egy kő. Most meg nagyon komolyan ellent tudtam tartani, sőt 90fokos szögig bármelyik ponton meg tudtam állni, és kicsit tartani magam. 90fok alatt viszont, már nem tudtam ennyire koordinálni a leengedést.
4, megpróbáltam még az egykezest magát legalulról, és természetesen megindítani sem tudtam. El is fáradt a kezem, meg egyértelmű, hogy ez lesz a komolyabb rész, mármint lentről lógásból (dead hang-ből), feltornászni 90fokig. Nem mintha 90foktól a felső pontig könnyű lenne, de ebben a szakaszban látok lehetőséget, realitást a további fejlődsre.

Utána még toltam pár kör fejenállást.

Mára nagyon komoly izomlázam lett bicepszben és hátban, meg ez az egykezes munka azért terheli a könyököt, vállat rendesen, szóval ma edzés nem lesz, max hengerezek kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése