2012. február 14., kedd

Edzés - február 14., kedd

A: Felemás húzódzkodás: 3x 3-3

B: Fejenállás, varjútartás: 2-2 sor

C: Fekvőtámasz ujjakon falnál: 2x5
D: Lógás: 2x40"

E: Pistol:

b: 24kg - 2x2
j: 32kg - 2x2

D: Swing: 6x10

Edzés közben Eszti tv-zett, és pont az Update konyhára kapcsolt, ahol a Rubint Réka főzött. Pont elcsíptem azt a részt, hogy köztudott, hogy nagyon egészségtelen csak este enni, és azok, akik nem reggeliznek, azok alkotják az elhízottak legnagyobb táborát.
Ez engem olyan mélyen érintett, hogy edzés után talán még annál is többet ettem, mint szoktam :D Megtehettem, mert az edzés előtti mérlegeléskor csak 72,7kg voltam. Az eddigiekhez képest kevésnek tűnik, de abszolút jól érzem magam. Persze nem célom a fogyás.
Ja, és maradok az esti kajálásnál. Sorry update ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése