2012. március 14., szerda

Kámbek

Na ismét a fedélzeten vagyok. Volt egy hét, amikor elfoglaltabb voltam jóval az átlagosnál, ezért semmiféle gyakorlás nem fért bele, utána meg sikerült belefutnom valami csoda vírusba, ami lázzal indult, kevés hányással folytatódott (nem, nem kemény metcon volt ;-) ), majd erőteljes hasmenés követte, és végül zárta. Ezer éve nem voltam komolyabban beteg, de most sikerült, és elég komolyan legyengített. Hétvégén már jóol voltam, akkor még csak barátkoztam a tünetmentes állapottal, de ma végre ismét elkezdtem a dolgaimat, ismét úton a célok felé.

A: Chin up: 8,16,20,24kg - 3 ismétlések

B1: Fekvőtámasz falnál ujjakon: 2x5
B2: Függeszkedve lógás: 2x30"

Sok Z, korrekció, mobilitás, SMR.

Nemsokára pedig indulás focira.

Mára ennyi is elég volt a gyakorlás területén. Kellemetlen, hogy mintha a nulláról kezdeném, de szerencsére türelmes fajta vagyok, és tudom, hogy 1 hónap alatt kb ott leszek, mint voltam.

Holnap folyt. köv. hasonló mennyiséggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése