2012. március 20., kedd

Tegnap nem, de ma igen!

Tegnap nem fért bele a gyakorlás, de ma igen.

A: Taktikai húzódzkodás: 16kg - 2x5

B: HSPU: 4x3 (természetesen fal mellett)

C: Kézenállás gyakorlása

Sok korrekciós gyakorlat. Fókuszban a boka és a csípő.

Kézenállásban sokmindenre nem jutottam. Fal nélkül egyszerűen nem tudom megtartani. Néha 1-1másodpercre éreztem, hogy kontroll alatt van a dolog, és nem csak mákosan egyensúlyozva egy pillanatra megállt, de amúgy közöm nincs hozzá.
Nem is tudom, mi a következő progressziós lépés. Ötletek?...

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon sokat segített,hogy markolom a földet és folyamatosan keresem az egyensúlyt.Így kezdtem én is,hogy falnál kézállásba föl,majd eljöttem a faltól és próbáltam tartani magam.Mondjuk az tuti,hogy megfelelő csukló mobilitás elengedhetetlen+a hátgerincednek is mobilnak kell lennie.
    Nem sokat segítettem.:-(

    VálaszTörlés
  2. De Laci, köszi, mindenképp segítettél. Legalább tudom, hogy jó úton haladok. Mármint megfelelő lépésnél járok. Bár még most is hihetetlen, hogy lesz ebből fal nélküli terpeszből felemelkedés, ráadásul nyújtott lábbal...
    Úgy érzem, hogy az említett területek megfelelően mobilak nálam, de természetesen minden felsőtest edzésnél előtte dolgozok rajtuk.
    Akkor türelmesen folytatom a dolgot.

    VálaszTörlés