2011. augusztus 25., csütörtök

Edzés - augusztus 25., csütörtök

Ma csak 31 fok volt, de én itt voltam, és csináltam ;-)

Bemelegítés: SMR, Z, korrekciók

A: Felemás húzódzkodás (alkarra ráfogva): 5x 1-1

B: Felemás fekvőtámasz, nyújtott kéz dobozon: 3x 3-3

C: Nyújtott lábemelés függeszkedve: 1x12, 1x10
(2x12-őt akartam, de erölködős volt a vége, a rossz szétesett forma meg ugye nem kell)

D: Goblet guggolás:

16kg - 5
24kg - 5
32kg - 2x5

A meleg ellenére gyűröm a kis "unalmas" edzéseket, és szépen lassan komótosan haladok a cél felé, de én élvezem.

Pihi időben olvasom a Warrior Diet-et is, és már mondhatom két hete művelem is. Hétvége a balcsin kivitelezhetetlen volt a dolog, de a munkanapokon, amikor van egy megszokott ritmus, akkor gond nélkül megy. Hogy minek?! ...érdekel, kíváncsi vagyok a hatásokra. Majd beszámolok...
Ja, és most jön a vacsora. Attól tartok, csúnyán ki fogom fosztani a hűtőtt ;-) Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése