2011. augusztus 27., szombat

Edzés - auguasztus 26., péntek

Még itthon ismét 30 fok felett megcsináltam a szokásos dolgokat.

Bemelegítés: SMR, JM

A: Chin up, teljesen szűk fogással: 5x5

B: Egykezes fekvőtámasz, lábak terpeszben: 5x 1-1

C: Nyújtott lábemelés függeszkedve: 2x10

Utána Traxival, Ákossal kimentünk a futópályára, és bellekkel bohóckodtunk kicsit. Nekem swingek, és goblet-guggolások fértek bele 16 ill. 24kg-val. Traxi főleg swingelt, Ákos pedig több gyakorlatot csinált.
Az egészet pedig jó sportemberhez illően lefojtottuk egy sörözéssel ;-)...tavaly óta beszéltük, hogy be kéne ülni egy jó hideg sörre vmikor a pálya melletti ojjjektumba, hát most sikerült, csak nem egy, hanem 4-4 sör lett belőle ;-), és jót beszélgettünk az élet dolgairól.

2 megjegyzés:

  1. Nemtom Te hogy voltál vele azért sikerült beállni egy csöppet, felébredtem hajnali fél 3kor és eléggé hasogatott a fejem!
    Már nem vagyunk a régiek!

    VálaszTörlés
  2. MáT:

    Oh, hát én is simán beálltam, és másnap délelőtt lájtosan, de éreztem a fejemben :) Tényleg nem vagyunk a régiek ilyen szempontból, de ez nem is baj ;)

    VálaszTörlés