2012. augusztus 26., vasárnap

2012.08.26. vasárnap

ZHNWU

A: Húzódzkodás: 26kg - 5x2

B: Pistol szabad testsúllyal:

jobb: 1x20!
bal: 1x5

C: Vádli hajlított lábbal: 4x25
(+antagonista izom 4x25)

Csak ennyi. A csukló ma vhogy mégsem teljesen gyógyult, szóval hagytam mindent, amit nem szeret.
Fegyences guggolás első lépéséhez sok kedvem nem volt, inkább megnéztem, mennyire emlékszem még a pistolra. Hát ennyire, ami szerintem jónak számít. Még pár ismétlés lett volna bennem, de inkább hagytam. A balt meg nem akartam erőltetni. Az is ment volna még, de érzem, hogy más a mozdulat, mint jobb lábbal, ezért nem erőltettem. Sajnos a pistol nagy kedvenc, de nincs értelme jobb lábbal felkúszni az áhított 60kg-ig, ha a ballal csúnya ismétléseket tudok csak csinálni. (igaz 1-1,5éve ezzel is ment 44kg-val egy ismétlés)
Korrekciókat tolom, de szerintem semmit nem javult a dolog. FMS felmérésnél az átlépés tesztem ballal ismét szar lenne.
Nem lenne vészes, de ha nem tökéletes, akkor minek csináljam. Ahogy már ezerszer leírtam, marad a józan ész, és a pistolmentes napok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése