2012. augusztus 22., szerda

2012.08.21. kedd

Múlt csütörtökön fociztam, és egy rövid idöre nekem kellett a kapuba állni. Sajna egy közeli lövés eltalálta a bal kezemet, és rögtön éreztem, hogy erre most vhogy nem volt szüksége. Pedig ártalmatlan szitu volt, mert egyedül hozta rám a lasztit a srác, és nem is nyúltam a labda felé, csak szimplán szarul találta el, és pont a kézfejemet. Rottyant is egyet a csuklóm. Nem tört el, meg éreztem, hogy ez nem olyan, amivel a balesetire kéne mennem röntgenre, de jól megrándult, ezért nem tudtam vele edzeni.

Aztán szombaton sikerült 5-6 órán keresztül motoros kaszával gazt nyírnom, utána meg puszta kézzel gazolnom, és mindezt jó melegben, szóval az akksik lemerültek rendesen. Az alkarjaimban, kézfejeimben vasárnap-hétfön meg kegyetlen izomláz lett.

Szóval pihentem, strandoltam, és tegnap edzettem csak.

ZHNWU

A: Húzódzkodás: 24kg - 5x2

B: Fegyenc I/1. guggolás: 2x30

C: Fegyenc I/1. híd: 2x25

Csak ennyi, mert a fekvötámaszt még nem szerette a csuklóm. Pont ezért nem eröltettem a haskereket, meg a swinget sem.
A húzódzkodás meg meglepöen jól ment, aminek örültem.

2 megjegyzés:

  1. Hi

    látod azt én sem tudom ,hogy hogy csináltam de mivel felért egy esszével és nem jelenitette meg a buta majdnem megütött:D

    VálaszTörlés
  2. nem baj, emailben átjött, és a válaszomban próbáltam az ottani kérdésekre, témákra is kitérni ;-)

    VálaszTörlés