2012. augusztus 24., péntek

2012.08.23. csütörtök

Kánikula volt keményen, de azért nekiveselkedtem a kezem miatt még soft munkának.

ZHNWU

A: Húzódzkodás: 28kg - 6x1

B: Fegyenc I/1. guggolás: 2x30

C: Fegyenc II. nyak gyakorolgatás

A húzódzkodás ismét szépen ment. Szerencsére egyre jobban emlékszik a testem, hogy milyen jó eröben voltam január környékén. Bár az akkori 44kg-os rekordtól, és az 50kg-os chin up-omtól még le vagyok kicsit maradva, de jövök fel, mint a talajvíz ;-)
A kezem meg már teljes ok, csak még kicsit elövigyázatos vagyok. Hétvégén edzek megint, akkor egy újabb 4napos periódus jön, és akkor már tolom a kimaradt gyaksikat is.

2 megjegyzés:

  1. hali

    ha adtok egy emailcímet elküldöm a tervet:)
    a PR ek gyászosak de hát ezen akarok javítani:)

    (ha nem küldeném már átléptem a határt... és 1 hét mulva leszek..addig jo edzést!)

    VálaszTörlés
  2. gilicz@gmail.com

    ide jöhet...akár 1 hét múlva is ;-)

    VálaszTörlés