2011. szeptember 9., péntek

Edzés - szeptember 9., péntek

A sok foci után ma itthon edzettem. Készültek videók is. Már ideje volt a sok monoton "unalmas" post után...na, meg a konkurencia is dolgozik, szóval muszáj valamit villantani ;-)

Bemelegítés után.

A: Húzódzkodás: egykezes húzódzkodás előkészítő gyakorlatok, megnéztem egy két gyakorlattal, hogy is állok...

6 ökölnyi távolság a rúdtól:


7 ökölnyi távolság:



Kettlebelles támogatás, 8 kg:



Ezt az uccsót Pétertől lestem. Meglepett, hogy 8kg-val meg tudtam csinálni. Bár még most is kételyeim vannak, hogy a súrlódás, meg egyéb miatt, vhogy nagyobb "támogatást" kaptam valójában, mint 8kg. Mondom ezt azért is, mert 4 kg-val is megpróbáltam, az meg szinte meg sem moccant. Nem a legszebb kivitelezés volt, de mindegy, jól esett, jó volt, tetszett ;-)

B: Nyújtott lábemelés függeszkedve: 2x12

Majd rengeteg korrekció, mobilitás. Ezzel kopenzáltam az elmaradt gyakorlatokat, és kb ugyanannyi ideig tartott az edzés. (sok idő elment a húzódzkodással is)

4 megjegyzés:

  1. Tyű öreg, ezt a kettlebelles mókát holnap kipróbálom, bár szerintem nekem megy másfél kilóval is.

    VálaszTörlés
  2. Még jó, hogy menni fog, hiszen Te vagy A Imike ;-)) Na, meg pille súllyal simán ;-)
    ...mondjuk 68, azért már nincs olyan messze az én 73,5-emtől, szóval kisebbedik a szám ígérem ;-)

    VálaszTörlés
  3. ohh most nem vagyok 68, történt egy kis baleset :) de pár nap

    VálaszTörlés
  4. ja, tudom, megesik, hogy az emberre pár napig rájön a cifrafosás :DDD

    ...ha könnyebb vagy, akkor elvileg a húzódzkodás is könnyebben fog menni ;-)

    VálaszTörlés