2011. július 10., vasárnap

A hét második felében nagyon sok volt a munka és nem jutott időm edzésre, bár a mosógépek cipelése 4.-re fel 4.-ről le és hasonlók kimerítik a funkcionális edzés fogalmát!

Ígértem hogy a hétvégén megcsinálom a visszaméréseket, hogy lássam hogy alakult a diéta...
Lássuk a számokat:

Súly: 94,5kg - 92,3kg
Mellkas: 108cm - 104cm
Derék: 95cm - 88cm
Csípő: 96cm - 91cm
Comb: jobb: 63cm - bal: 64cm
Testzsír%: 17% - 16,8%

1.oszlop: ELŐTTE
2. oszlop: UTÁNA

A súlyom minimálisan változott, diéta elején bíztam benne hogy le tudok menni a 90kg alá! Diétát szigorúan betartottam. Érdekes a combom kerülete egyáltalán nem változott. Ami elszomorít egy picit hogy a testzsír% nem változott, bár hozzátartozik hogy valószínű az én méréseim sem olyan pontosak. A 17%-ot soknak tartom, bár érzésem szerint soha nem voltam még ilyen jó formában (kinézetre) és az erő is megmaradt.

Napi két edzéssel (reggel futás, du terem) biztos többet is sikerült volna fogynom, de akkor sok izom is eltűnt volna.

Ezt a testépítős diétát többet nem fogom csinálni, nekem ehhez kell a napi két edzés, ami nem fér bele! Nagyon érdekel ez a Harcos diéta dolog megveszem a könyvet és áttanulmányozom, bár leírt dolgok ellentmondanak a józan emberi észnek viszont sokan esküsznek rá!

1 megjegyzés:

  1. MáT:

    testzsír miatt ne aggódj...
    1. szerintem a saját mérés nem olyan pontos
    2. múltkor azon az aerobic napon, amikor nézőként voltam, akkor megmérettem magam... Fogtam egy olyan kormányt, ami össze volt kötve egy mérleggel is. Na nekem kihozott 15.9%-ot, ami az eddigi sima "kormányos" mérésekhez képest erősen szar. Emlékszel, fősulin még vmi 4.3 volt, ami túl alacsony, szóval nagyon nem pontos, de ezeken kívül még vagy kétszer mérettem máshol, és akkor is max 7% volt.

    VálaszTörlés