2011. július 9., szombat

FMS teszt - július 9., szombat

Krisztián RKC-val végre sikerült találnunk egy megfelelő időpontot, amikor megejtettük az FMS-tesztet.
Úgy alakult a dolog, ahogy vártam. Az amúgy is ismert gyenge pontomat kimutatta, pluszba még akadt olyan terület, amit nem tudtam, de ráfér egy kis munka.

Összesen: 17 pontom lett a 21-ből, amivel így elsőre elégedett vagyok.

Az átlépéses téma, a lábemelés lett 2-es. Ez az eddig is ismert akadozó bal csípőm miatt. (a jobb oldal jó volt teljesen)
Ezenkívül a törzset tesztelő fekvőtámaszos móka is inkább alulról karcolta a 3-ast, ezért inkább szigorúak voltunk, és 2-es lett.
Az uccsó 2 pontot a rotációs, láb-és kézemelős tesztre kaptam. A 2-es itt simán megvolt, a 3-as még messze volt.

A hibás területekre megkaptam a korrekiós gyakorlatokat, amiket majd kitartóan csinálok, hogy kb 1 hónap múlva, ha felmérjük megint, akkor javulást produkáljak.

(a vállaim 3-asok voltak, de sok húzódzkodás miatt ezeken is folyamatosan dolgozok. Na meg ugye a bokák...)

Edzés ma nem lesz. Bicókban jó izomlázam van. Gyanítom, hogy a kicsit görcsös, és az eddigiekhez képest nagyobb súllyal végzett egykezes swing miatt van.

Marad az SMR, és a házi feladatként kapott korrekciók.

2 megjegyzés:

  1. Gratula!
    Rám is gondolhattál volna!! :-(

    VálaszTörlés
  2. Tudod, mondtam, hogy a Krisztiánnál már korábban feszegetettem a dolgot, és én csak ezért mentem így egyedül, hogy gyakorolja a dolgokat.
    Egyébként említettelek neki. Azt javasolta, hogy augusztus elején, amikor szabin lesz, akkor megejthetjük a dolgot. Neked mérés, nekem visszamérés. Együtt vagy külön-külön.
    (1óra azért kell hozzá. Én egy és háromnegyedet voltam, de sokat pofáztunk ;) )

    VálaszTörlés