2011. július 5., kedd

A: Elemelés: 3-3-3-3-3-3-2 / 140kg-145kg-150kg-155kg-160kg-165kg-170kg

B: MetCon:

5 kör
7 Húzódzkodás
7 Thruster 35kg
7 Burpee

Nagyon jó volt a mai edzés a dolgok szépséghibája annyi hogy ezt tegnap kellett volna megcsinálnom! Tegnap is lementem edzeni, de valahogy nem akart összejönni, a 150kg-ot csak kétszer tudtam felhúzni így inkább hagytam az egészet. A mai eredményem elemelésben rekordgyanúsnak tűnik a blogot visszaolvasva nem találtam olyan bejegyzést ahol kettőt húztam volna a 170kg-ba!

A diétát a héten abbahagyom, egytészt mert letelt az 1 hónap másrészt sajnos nagyon felpuffadok és edzés közben zavar! Hétvégén megint megmérem a derék, csípő, comb kerületet illetve megint csinálok egy 3pontos bőrredős testzsír% mérést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése