2012. október 18., csütörtök

Volt pár nap kihagyás egyéb okokból, de folytatom amit elkezdtem!

Mai nap nem indult valami jól, Soma fiamnak kijött a foga és gyakorlatilag egész éjjel sírt nekem meg fél 4-kor csörgött az ébresztőm!
Egész nap elég fárad voltam, de délután rávettem magam az edzésre! Már bemelegítésnél is éreztem hogy jó lesz, amit az ugrálókötelezés is megerősített sikerült folyamatosan pörgetni.

A: Felvétek ölből 5-5-5-5-3 / 50kg-55kg-60kg-65kg-70kg

B: MetCon:

10 kör
15 Elemelés 60kg
15 Fekvőtámasz

Eredmény: 21'08" (PR 16'25")

Felvétel érzésre jól ment a MetConon megint látszik a hosszabb kihagyás mielőtt nekiálltam úgy gondoltam hogy 25' környékén leszek! Az elemelés aránylag szépen ment gondok a fekvőtámasszal voltak!

Ahogy MáT is írta nagyon úgy néz ki hogy nyílik egy Crossfit terem Sopronban amit a  móvári srácok (Crossfit Ad Flexum) nyitnak! Már voltam bejáráson nagyon szimpatikus mindenki, heti 1-2 CF edzést tervezek edzői segítséggel! Sok újdonságot tanulhatok köztük lesz a súlyemelés is illetve egyéb finomságok!

Jóccakát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése