2012. október 24., szerda

MáT már említette hogy ma igazi Crossfit edzés jön, hát így is lett....

A: Bemelegítés
-gimnasztika
-3kör 10 fekvőtámasz 20 guggolás

B: Gyakorlás
- Pull Up, Swing, Amerikai swing, Wall Ball

C: WOD
AMRAP 15'
7 Pull Up
9 Amerikai Swing (16kg mert először csináltam)
12 Wall Ball (9kg)

Eredmény: 6 kör + 3 Pull Up

Mocskos mód elfáradtam a végére seggemen vettem a levegőt! Kipping egész jól ment swing újdonság erejével hatott a wall balltől meg szétdurrant mindenem. 7 kört szerettem volna csinálni, de ehhez még plusz 2 tüdőre lett volna szükségem.

Egy picit félek a holnapi naptól.....

2 megjegyzés:

  1. :)
    ma még lehet, hogy semmi rosszat nem fogsz érezni, de holnapra tuti megjön az izomláz. Ma én mindenképp ráhuppannék a hengerre. Swingtôl alsóhát, hátsócomb veszélyben ;-)

    Vmikor majd én is csatlakozom, ha végre kicsit tervezhetôbbek lesznek a délutánjaim, estéim :-/

    VálaszTörlés
  2. Ma reggel felébredtem és egyenlőre semmi..... pedig féltem hogy a WCre sem tudok leülni!

    Ha minden jól megy ma egy régi MetCon, holnap pedig újra CF edzés!

    VálaszTörlés