2012. október 27., szombat

CF edzés, 26.10.

Ahogy Traxi is írta már, tegnap ismét együtt edzettünk. Kiegészítésként az edzéshez annyit, hogy a Traxi által írt B1 kis metcon valójában még csak bemelegítés volt ;-) A végén pedig az L-tartás állványon talán volt 8 kör is.

Nekem azért vegyes érzelmeim voltak edzés után...
Ami csillagos ötös volt, hogy Traxival, Ákossal ismét együtt edzettünk. Mentek a beszólogatások, poénok a szenvedés közben, és még talán röhögni is volt erőnk párszor, de persze ez inkább a kínlódástól.
A terem frankó, pár crossfit felszerelés még elfér majd, dehát az elején van még a buli itt Sopronban (guggolóállvány, gyűrű) Vagy persze csak én vagyok vak, és nem láttam vmit. A srácok szimpatikus arcok voltak.
Ami viszont nem feküdt, hogy bementünk, mint átlagemberek, és ehhez képest nem volt kicsi a terhelés, ismétlésszám, amit kaptunk. Oké, Traxi már volt, de minket nem ismertek Ákossal. Bár Ákos rúgott egy csúnya öngólt azzal, hogy kettlebelles pólóban jött :DDD Ezer éve nem edzett, viszont a póló alapján szerintem azt gondolták, hogy kondiban van...
Na, nem volt kezdő, középhaladó, haladó, hanem egy fix ismétlésszám, aztán had szóljon. Oké, vhol el kell kezdeni, meg nem kell lányoskodni, de már a kis bemelegítő körben befigyelt 50 fekvő meg 50 guggolás, aztán a medicinlabdás "játszadozásnál" végleg elszáradtak a lábaim, és a WOD-nak már elsavasodott lábbal álltam neki, ami nem nyerő. A WOD-nál pedig nem volt alternatíva... max kisebb bell-t választottál, oszt csá.
Összesen 4x15 burpee + 4x30 guggolás súllyal embertelen mennyiség, még ha csak fekvő+sima guggolás lett volna, akkor is.
Így, hogy pár évig crossfit jellegű edzéseket nyomtunk, meg most is azért majdnem napi szinten edzegetek, bár full más jellegűt, na így volt esélyem a túlélésre, hogy egyátalán abszolváljam a dolgot, és meg tudjam csinálni a kiírt ismétlésszámokat. Viszont Ákos, aki ezer éve nem edzett, a 2. kör burpee után alig bírt mozogni, és mondták már neki, hogy akkor csak guggoljon...
Én meg brutál savasodtam, de ez egyértelmű volt, mert az elmúlt két évben edzésenként az össz ismétlésszám, amit csinálok, max 10. Dehát ilyen az erőedzés, almát a körtével meg nem hasonlítunk.

Nem is tudom, hogy fogalmazzam meg, de ez a rész szar volt, és nem tetszett. Ákos szeretne járni heti 2x, dehát ha mellette nem fog semmit csinálni, akkor itt semmilyen sikerélménye nem lesz, mert nem látom értelmét, hogy mindenki egységesen könnyítés nélküli WOD-okat kap.

Ez nem kritika, hanem egy egyéni vélemény....viszont ez az én edzésblogom, ahol ezt természetesen megírom ;-)
A régebbi Budapest Barbell honlapján az adott WOD-okhoz mindig fel voltak sorolva könnyítések..."ma született bárányoknak", "már a falkában", stb., nem keresek utána, de legalább 4-5 szint volt megadva.

Mindegy is, jó volt együtt edzeni. Én továbbra is készülök az egykezes húzódzkodásra. Hogy miért? Elég egyszerű: mert engem most ez érdekel. Nagyon nehéz, de reális célnak tartom. Utána meg elgondolkodhatok, hogyan tovább, de cf-ezni egy jó darabig nem fogok. Magamtól sem, és főleg nem cf teremben.

Ami még az egész végén bosszantott, hogy a regisztráció csak az első héten volt ingyenes, szóval hiába volt az első edzés ingyenes, de a kártyáért fizetni kellett. Nem szarrágó vagyok, de nem szeretem az ilyen eldugott kisbetűs részeket. Ez van.

Traxinak, Ákosnak hajrá! Figyelni fogom a ténykedésüket.

Itthon:
Cf előtt megcsináltam még a szokásos könnyű erős mutatványomat. Szép 3x3-at húzódzkodtam 26kg-val, ami nagyon bíztató!
CF után meg egyből hengerre ugrottam, trigger taillel masszíroztam az elszáradt lábaim.

Ma reggel természetesen érzek izomlázat combban, mellben, de nem gyilkos. Persze lehet, hogy később szarabb lesz. Ezért hengerezés mindenképp lesz a nap folyamán, meg fms, trifecta, egyéb gimnasztika.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése