2012. október 17., szerda

Edzések

Ahogy írtam korábban, ritkulnak a bejegyzéseim szándékosan, de szerencsére ezzel fordított arányban van a gyakorlások száma.
Nem misztifikálom túl a dolgokat. Lehetôleg minden nap megtartom az aktuális húzódzkodó napot, és ha még belefér, akkor pluszban jön swing, fogáserô, guggolás, fekvôtámasz ilyen sorrendben.
Értelmét most nem látom, hogy a 2x5-öket, 3x3-akat beírjam. A rövid, középtávú cél, hogy elérjem a januári formám, vagyis TPU 44kg, CU 50kg, és utána megint naplózni fogom az eseményeket, mert akkor megint az egykezes CU közelében leszek ismét.

Traxi visszatérésének örülök. Szívesen olvasom a cf edzéseket. Olvasni szívesen, de a mûvelésükre egy darabig nem térek vissza.
Egy alkalmat leszámítva... Sopronban nyílt egy CF terem. A mosonmagyaróvári csapat nyitotta, és ide tervezünk egy közös, ismerkedô edzést Traxival, Ákossal, amire a közeljövôben sor is fog kerülni. Utána pár napig biztos nem fogok... tudok mozogni majd :-)

5 megjegyzés:

  1. Azért a fejlödést kommenteld...:D
    Most akkor Traxi lesz a "huzóerő"... ,hogy még véletlen se hagyjak ki hosszabb időt...:)

    VálaszTörlés
  2. Te Kami, figyu, rólad itt ám nem volt szó...neked csak az a dolgod, hogy rendszeresen csináld az edzésed, és erősödj! :) Szóval az, hogy vki "linkeskedik", az nem lehet rád hatással ;-)

    De ha motiváció kell, akkor olvasd el Péter könnyű erős cikkeit, illetve akár az én régi eredményeim ;-) Semmi extrát nem kell bedobni, csak odafigyelve darálni a kis ismétléseket.

    Úgysem fogom kibírni, szóval lehet, heti 1x beszámolok. Így, hogy rendszeres a mozgás, vannak pozitívumok, amik úgyis írásra ösztönöznek ;-)

    Egy kis motiváció: ma pl taktikai húzódzkodás +24kg-val egész sima 3x3 ismétlés. De itt már tartottam, szóval nem karcolom fel a fórumra.

    VálaszTörlés
  3. értem én h villanymotor:D
    csak néha jó átkukkantani és látni ,hogy ti még nyomjátok,ez ad egy kis pluszt, mert akiket régebben olvastam szinte mindenki abbahagyta az edzéseket, vagy a bloggolást:S

    VálaszTörlés
  4. akkor értem én, hogy mi van velem is... én is hanyagolom a blogolást, micsoda véletlen egybeesés, hogy te is olvasod a blogot...:))

    Most melóban volt idöm visszaolvasgatni, hogy hol is tartottam januárban, milyen súlyokat használtam a napokon, és jó, hogy majdnem ott tartok. Nagyon motiváló volt olvasni, szóval lehet ebbôl még nemsokára lesz egy felmérés is, és ha pár sorban, de rendszeres blogolás is ;-)...
    Na meg, nehogy majd rám fogd a dolgot ;-)

    Húzódzkodással jól állok, szóval nyomd te is, nem azért kaptál tuti táblázatot, hogy lányoskodj itt ;-)!

    VálaszTörlés
  5. nyomom ezerrel:D...kemény vagyok mint az egy hetes puding:D

    VálaszTörlés