2012. október 4., csütörtök

Edzések

Ritkulnak a bejegyzések, de elfogyni nem fognak... ;-)
Elôzô héten volt kis taknyosodás, köhögés, de talán a sok-sok C és D vitaminnak köszönhetôen nem lett komoly kidôlés a dologból. Azért a mozgást hanyagoltam.

Pénteken már tudtam volna edzeni, de kb 1 hét kihagyás után fejben nem voltam ott, tehát kedvem sem volt, viszont a párom belehajtott a dologba. Mondta, hogy most van 16:05, akkor 17:00ig csináljak 100 húzódzkodást. Válaszom az volt, hogy sok lesz az, de 80at vállalok. A kedvem is megjött, szóval nekiálltam.

Természetesen taktikai húzódzkodások voltak, az államat szépen rátéve a rúdra a felsô ponton. Nyugodtan 5-ösével 2-3percenként (GTG) egy sort küldtem, és már a felénél láttam, hogy meglesz a 100... a vége felé viszont kezdtem fáradni, elnehezültek a kezeim. Érdekes volt, hogy a 20 sorozatban sikerült egy váratlan bukás. A 4. ismétlés még simán felment, az 5-et meg szinte meg sem tudtam mozdítani, mintha egy csettintésre elment volna minden erôm. Pár mp pihi, aztán felugrottam és behúztam a 100. ismétlést 16:59:45-kor, vagyis sikerült ez a kis home challange :)

Az egy hét lazulás után, meg amúgy is úgy döntöttem, hogy a héten kicsit visszaveszem a terhelést. Ennek fényében hétfôn 16kg-val húzódzkodtam 3x3-at, tegnap meg 24kg-val 6x1-et. Mindenhol 8kg-ot könnyítettem. Mellette guggolás szabad testsúllyal, fegyenc fogáserô, fekvôtámasz, haskerék a progi. Számadatokat nem írok, mert most nem is lényeges. Lényeg, hogy tartani tudjam a rendszeres edzést.

Ha van vmi eredmény, akkor jelentkezek, addig a színfalak mögött folytatódik a munka, és néha jelentkezem.

2 megjegyzés:

  1. azért gyogyulj meg rendesen;)
    aztá hajráááá

    VálaszTörlés
  2. Már megvagyok, csak fejben kell egy kicsit rendezôdnöm, mert most nem a PR-ek ideje van ;-)

    VálaszTörlés