2012. október 10., szerda

Nem is emlékszem mikor volt utoljára edzésről szóló bejegyzésem!

Szerencsére ma egy lightosabb napom volt és sikerült délelőtt edzenem egy jót! Kíváncsi voltam hol tartok ennyi kihagyás (edzeni voltam de messze nem volt olyan intenzitású mint régen) után ezért kerestem egy olyan MetCont ami eszközt nem igényel de azért fingatós!

A: Vállról nyomás: 5-5-5-5-3 (45kg-50kg-55kg-60kg-65kg)

B: MetCon: 

15 kör időre

5 Fekvőtámasz
10 Felülés
15 Guggolás

Eredmény: 15'57" (PR 14'10")

Vállról nyomásban kb 10 kiloval vagyok elmaradve a régi önmagamtól!
MetContól kifingottam majdnem 2' lemaradás kb 2 kör. Combom "szétszakadt" kíváncsi leszek a holnapi napra.

Azt nem ígérem meg hogy minden edzést beírok de ha lesz valami említésre méltó akkor itt a helye! Mindenképpen jó lenne visszatérni erre a CF jellegre, de egész embert kíván és néha a munkám nem engedi, pedig jó lenne mert 5-6 kg rámszaladt!

Ciao

2 megjegyzés:

  1. hi

    hajrá:D
    akkor visszatérsz?
    dobd át nekem azt az 5-6 kilot rajtam elfér:D
    a 15:57 nem rossz eredmény ha régen csináltál ilyen tüdöégetős dolgot nem?

    üdv:KAMi

    VálaszTörlés
  2. Hali!

    Meglátjuk a visszatérést nem akarok elkiabálni semmit, de azt tudom hogy ahogy most van az nagyon nem jó!
    Ez még nem tüdőégetős MetCon az a FRAN-nál és társainál kezdődik! Ha itt ennyi a lemaradás mennyi lehet a húzósnál!

    VálaszTörlés