2009. október 23., péntek

Október 22-i edzés!

Felvétel földről beüléssel (Clean) gyakorlása
2x8x50kg
2x7x60kg
6x65kg (MáT ezt már nem csinálta)

Kiegészítő gyakorlatok:

A: Haskerék 2x15 (Traxi)
A: Kipping (MáT): 2xmax: 21, 16/3' pihi
B: Egykezes kábeles evezés
Traxi: 2x8x40kg; 8x45kg; 8x50kg
MáT: 1x8-30kg; 1x8-40kg
C: Weighted OH Sit Up (MáT): 1x10-5kg; 1x10-10kg
D: Haskerék (MáT): 2x15
E: Egylábas guggolás: 2x5@

Metcon: Traxi
5 kör időre
5 x Elemelés 125kg
10 x burpee

Eredmény: PB 11'36" (12'51" 09.04)

Metcon: MáT
10-1-9-2-8-3-.....-1-10
Kézenállásban nyomás
Térd a könyökhöz

Eredmény: 13'52"

5 megjegyzés:

  1. Edzés után volt még egy kosármeccsem is! Következő cél hogy ezt a MetCon gyakorlatot 10' belül tudjam végrehajtani!

    VálaszTörlés
  2. Látszik a sok a kihagyott edzés... :-/, de nincs mese, nyomni kell ;-)
    Szóval az első kippingnél 16nál kiscsúszott a kezem, ez k. sokat kivett, újra kellett volna venni a lendületet. Olyan 23-24re is jó lettem volna, ami nem is szar a 25ös maxomhoz képest.
    OH sit up-ot először próbáltam...nem jött be ;-), de azért majd még gyűröm.
    Metcon meg a keddi edzés izomlázai+Traxi bíztatása miatt gyengus, inkább ilyen sima gyúrós lett;-)
    Szóval minden meg van magyarázva ;-)

    VálaszTörlés
  3. Traxi, a metconban a deadlift volt a "kellemetlenebb" élmény ugye? A burpee után nem nagyon akar dolgozni a farizom...

    VálaszTörlés
  4. A válaszom határozott IGEN, bár nekem inkább a combfeszítőm volt bedurranva + a burpeek után a az éltető OXIGÉNT is kerestem a teremben! Próbáltam úgy csinálni az elemelést hogy pihenésnél nem engedem el a rudat, de nagyon égetett a combom!
    Hogy ezt a gyakorlatot gyorsabban tudjam végrehajtani a max elemelést (155kg) kell jóval feljebb tornásznom!

    VálaszTörlés
  5. ...én nem csináltam ezt a gyilok metcont, de olyan durva izomlázam van felsőtestben, hogy beszarás. Éjszaka párszor fel is ébredtem, amikor úgy fordultam, hogy nyomtam vmi izomlázas porcikám :)
    Fleg a hátam, csuklyám van nagyon oda, de váll, tricepsz, bicepsz és has is durván fáj...
    Nemsokára át is hengerezem magam.

    VálaszTörlés