2009. október 13., kedd

10 km futás (futópadon)

Eredmény: 43:05

5 megjegyzés:

  1. Ez egész jó kis idő lett:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    A 14km/h-ra állítottam a gépet nem tudom mennyit csalhat, de pályán biztos jóval több időre lett volna szükségem!
    A utolsó 3km már nagyon fájós volt!

    VálaszTörlés
  3. Nekem a kinti eredményeim mindig jobbak voltak, mint a futópadosak. Valahogy jobban "rúg" a lábam.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem sokkal könnyebb padon futni, egyrészt "magától" megy a lábad a pad diktálja a tempót és nincs légellenállás! Szerintem az is nagyon sokat számít!

    VálaszTörlés
  5. Traxi, grat az időhöz. Ahogy beszéltük, mivel még nem futottunk kint pályán soha 10kilit, ezért min. 50perc kéne szerintem...
    Faszom, holnap lehet kimarad az edzés...
    Hétfői lájtos elemelés, plusz a lengetős metcon megbaszta kicsit a derekam. Nem izomláz van benne, hanem fáj kicsit. :-/ Pedig már kezdtem volna visszaállni az edzős életre.

    Ma már nem is mentem focizni...a tegnapi meccs a 4fokban sem esett jól, így utólag.

    VálaszTörlés