2013. március 1., péntek

Február 27., szerda

Nagyon úgy festett a délutánom, kora estém, hogy az ég világon semmi mozgás nem lesz.
Előrehajlás tesztem is egy nagy kalap szar volt...

Aztán végül jól sikerültek az elintéznivalók, és este 8 magasságában végre nyugalmam volt, és nekiállhattam volna vacsorázni. Általában 6 után szoktam, ezért már rendesen dolgozott a harcos ösztön, hogy kizabálom a hűtőt ;-) Különös módon viszont aktív is voltam, és az előrehajlás tesztből talajérintés lett, ami nálam nagyon jó. Mivel a gyerkőc aludt, ezért súly nélkül keveset mocorogtam, de igen jól esett. Elsődleges azonban a biofeedback élmény volt, tehát a hajlós manőverben történt jelentős pozitív változás úgy, hogy semmit nem tettem érte.

Húzódzkodás törölközős assziszttal, 7ököl távolság: 1-1, 2-2

Hö-hö, csak ennyi, de mégis vigyorgás volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése