2013. március 18., hétfő

Utóbbi napok

Blogoláshoz nem (sem) nagyon jutok, viszont jól nem is tudom pontosan, hogy miket, hogyan gyakoroltam.

Gyakorlások persze voltak. Még "linkebbek", mert tényleg csak pár percek voltak. Csak 1-1 számomra fontos gyakorlatot csináltam alkalmanként, ezért 10-15percnél nem tartott tovább egyik akció sem.
"Eredményesnek" viszont eredményesek voltak.
Többszöri "felrúgás" után sikerült megtalálnom és megtartanom a kézenállás pozíciót fal nélkül egyszer egész jól. Aztán volt még olyan, hogy egykezes húzódzkodás rávezetésként egykezes negatívumok meg-megállva, megtartva leengedés közben. Aztán 90 fokból mindkét kézzel elég jól meg tudtam indítani, és rúdig fel is tudtam húzni (áll nem került a rúd fölé). Alulról, nyújtott kézzel viszont esélytelen vagyok.
És még volt olyan, hogy Front lever-ben egy elég randa egyik láb felhúzott, másik láb nyújtott verzió. Ahogy írtam, nem volt szép, de az enyém volt ;-)

A további napok is hasonlóak lesznek. Kevés blog, kevés gyakorlás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése