2013. március 14., csütörtök

Március 11+13, hétfô+szerda

Nem volt post, nem volt mozgás, viszont elfoglaltság az volt.

Hétfôn már újra gyakoroltam szokásos röviden:

HSPU: 2x7-ig mentem fel -> sima volt, de nem olyan sima, mint múlt hét elôtt. Majdnem egy teljes hét nem mozgást azért megérzek na.

Kézenállás

Front lever gyaksi

Elbow lever továbbra is bénázás ;-)

Trifecta

Szerda 26perc:

Húzódzkodás: 32kg - 1x3-ig mentem fel -> itt is éreztem a kisebb kihagyás hatását, de nem volt rossz

Fogáserô

Felemés fekvôtámasz

Híd

Trifecta

Azért kicsit pörögnöm kellett, hogy tényleg gyors edzés legyen.

Az izgalmasság nálam is elmarad, "unalmas" olvasgatni a mindigugyanolyan edzéseket, viszont ezt már belles, szabadtestsúlyos körökben megszokta az ember ;-)
Ha mások számára is mérhetô eredmények vannak, akkor természetesen video is lesz, addig meg csak "kommersz" edzések, de én nagyon élvezem ôket ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése