2013. március 20., szerda

Március 18., hétfô

Rohanok, de ezt azért megosztom...

Hétfôn kb semmi idôm nem volt, de mégis vhogy adódott egy szabad 10perc otthon... Kihasználtam...

Kis izületi átmozgatás után, nekikezdtem egy kis húzódzkodásnak szabad testsúllyal. A bemelegítô sorok után éreztem a kraftot, és ez lett a vége:

Felemás húzódzkodás, nem dolgozó kéz a dolgozó kéz vállán: 1-1

Így ez még soha nem sikerült, csak bicepszre fogva.
Közvetlen utána az elôrehajlás tesztem romlott, ezért ennyinél abba is hagytam a dolgot. Pár fekvôt letoltam még, aztán mentem dolgomra. Szóval csak max 10perc, de heppiség van.

Úgy látszik, hogy nálam az mûködik, hogy minél kevesebbet gyakorlok, és blogolok, annál erôsebb leszek :P
Azért a "kevesebb gyakorlásból" nem akarok rendszert csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése