2013. február 5., kedd

Terheléselvétel után újra

Ahogy eddig is írtam, szinte minden nagy súlyos edzés után, jeleztek a kezeim, hogy ez nem fincsi nekik. Konkrétan a könyök felett (bicepsz-tricepsz) vhogy mélyen az inak lesznek érzékenyek. A részleges 1-1napos pihentetés csak kisebb felüdülést hozott, illetve az épp aktuális szintrôl már nem láttam az elôrelépési lehetôséget, ezért egy terheléselvétel mellett döntöttem.

Hát ez mondhatni "túl jól" sikerült... A terv az volt, hogy kb 50%-kal csökkentem a terhelést, és minden megy tovább, ahogy eddig. Ez viszont nem jött össze, mert hirtelen rengeteg munka utáni elintéznivalóm, baby sitterkedés, stb lett, szóval ha volt egy kis idôm mozgásra, akkor a súlyokat elô sem vettem. Másik negatívum, hogy az elfoglaltságok nem múltak, így a tervezett 1 hetes terheléselvételbôl inkább 1,5-2 lett.

Viszont összességében jó lett a dolog. Ahogy tehettem, azért gyakorolgattam. Sok SMR volt, "gimnasztika", rehab alsótestes dolgok, fekvôtámaszok, híd rávezetés. Ahol lehet, lassú, koncentrált ismétlésekkel. Húzódzkodásban meg sok kombinációt toltam szabad testsúllyal. Lassú ismétléseket, és magasabb ismétlésszámban, illetve az egyes pozíciók pár mp-ig való kitartását.
A terheléselvétel vége felé már csuklófogásos egykezes rávezetô gyakorlatot is toltam, majd törölközôs asszisztos húzódzkodást, teljesen a törölközô legalját fogva. 2 ismétlésig mentem itt fel.

A lényeg, hogy minden ment szépen. A kis inaim meg meg sem szólaltak ;-), szóval mûködött a dolog.

Tegnap ismét nekiálltam a plusz súlyos húzódzkodásoknak. Kicsit lejjebb kezdem, mint ahol elôtte tartottam.

Húzódzkodás: 20kg - 2x5

Szûk fekvôtámaszok

Fogáserô

Alsótest rehab

Friss voltam az egészhez, és így is ment. 28-cal most nem ment volna a 2x5, de hamar ott leszek ismét, és remélem még tovább is tudok lépni ;-)

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!!!

    MI UJSÁG???

    VálaszTörlés
  2. Jó' van na, gyüvök má', gyüvök má'... ;-)

    Postolok azon nyomban ;-)

    VálaszTörlés
  3. XDXDXD
    Köszönöm XD

    VálaszTörlés
  4. Most megint pár napra eltûntem, de mozgások vannak. Rövidek, de faszások, szóval toljad csak barátocskám, toljad tovább ;-)
    Vmikor meg postolok is.

    VálaszTörlés