2013. február 18., hétfő

Mostanában

Húh, hogy reppen az idô. Már három hete nem volt bejegyzés. Sokféle elfoglaltságom volt, de csak a blog maradt ki, a mozgolódások szépen meg lettek tartva.
Sokszor a gyerkôcre felügyeltem, és ilyenkor egyszerûbb és biztonságosabb súly nélkül edzeni, ezért a súllyal húzódzkodás projektemen nem ügyködtem sokat.

Mik voltak, mik vannak:

-Szûk fekvôtámaszok

-Húzódzkodás súllyal: 20kg - 2x5; 28kg - 5x2; 24kg - 3x3

-Egykezes húzódzkodás rávezetô gyakorlatok -> jól mennek, de hogy lesz ebbôl egyszer egykezes húzó :O...

Ami kicsit új:

-gyakorlom fal mellett a kézenállást, illetve kézenállásból nyomásokat is csinálgatom

-fegyenc híd: ez az ügyet vmiért egy fokkal kezdem komolyabban venni, mert tetszik. A 6. lépésen dolgozgatok, és hétvégén egyszer a 7. lépést is megcsináltam, vagyis fal mellett lesétáltam. Az igazat megvallva kicsit fostam közben :-) Természetesen maradok a 6. lépésnél.

A blogolás természetesen folytatódik, de rövidebb megszakítások lehetnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése