2013. február 24., vasárnap

Febr. 20-24.

Minden nap pörögtem vmit azért.

Kézenállás fal mellett egyre jobban megy. Faszán meg tudom tartani, megvan a kontroll, de van még mit fejlődni.
Húzódzkodásnál felmentem 32kg-ig, és nagyon szépen ment 3 ismétlés. Örülök, mert jó pár hete nem volt különösebb munka súlyokkal, és most is maradt még a tárban (+1-2 ism.!).
Szűk fekvőtámaszok mennek tovább, és a fogáserőt is "gyúrom".

Ezek voltak hét közben, viszont hétvégén sok kakaó nem jutott a gyakorlásokra, mert Sopronban összesen 40cm hó esett, és volt mit lapátolni. Szombaton 1,5órát, vasárnap meg 2x1,5 órát hoztam össze (különböző helyszínek, szülők, stb.) Hát jól átmozgatott, mit ne mondjak. Pár száz kg-ot, köbméter tuti megmozgattam. Van is izomlázam szépen. Fogásom halott, alsó hát, csuklya is kapott rendesen. Vicces, de muszáj extra SMR-eznem a lapátolás miatt ;-)

Ami viszont új a gyakorlásokban... régóta agyalgattam, hogy lehetne még jobban optimalizálni az "edzésem". Optimalizálás alatt idő spórolást, és még nagyobb rendszerességet értek. Az eddigi heti 4-5x kb 50perc sem volt rossz, meg nem is volt hosszú, de éreztem én, hogy ha még rövidebb lenne egy gyakorlás, akkor még ideálisabb lenne. És mindez persze úgy, hogy ne menjen az eredmények rovására. Vagyis menjen, csak pozitív értelemben. Szóval mindenképp minimalizálni akartam még jobban a dolgokat, és ebben az utolsó lökést Zoli blogja adta. (tudom, nem kell a reklám, de azért mégis ;-) ) A vonal ugyanaz: főleg szabadtestsúlyos gyakorlatok, röviden, rendszeresen. A gyakorlataim adottak, és ezeket kombinálgatom össze, hogy napi max fél órába beleférjek...és akkor még sokat is mondtam. (célokról még nem írtam, de hamarosan megteszem)
Ami szintén új, és szintén Zolitól vettem át, bár már másnál is találkoztam vele (Péter cikkei a témában) hogy próbálkozgatok én is a biofeedback-kel. Pár alkalom után nem mondanám, hogy vérprofi lettem a témában ;-). Lehet, hogy az elmúlt napokban csak mákom volt, de amit elterveztem aznapra, azt csinálhattam is, mert mind az előrehajlás illetve kézemelés tesztem javult az egyes sorozatok közben. Az sem biztos, hogy mindent jól csináltam, de mezei nyelven szólva hajolgatok előre, emelem a kezem, és figyelem a jeleket ;-)
Ja, és ha már koppintás, akkor elkezdtem én is a front lever gyakorlását. Azokon a napokon, amikor pihentetem a húzódzkodást, ezt csinálgatom, és nem mellesleg támogatja a húzódzkodás projektem.

...a rövid edzések meg eddig szuperek. De, még psszt, nem akarom elkiabálni ;-)

2 megjegyzés:

  1. Szia,

    szerintem nem fogod megbánni a váltást :)

    Zoli

    VálaszTörlés
  2. Tuti nem!
    Bemelegítés eddig indokolatlanul hosszú volt, most már csak a kényesebb területeket célzom meg. (fôleg a mobilitást igénylô izületeket, a stabilitást igénylôket nem) SMR-t is csak akkor, amikor érzem, hogy kell vagy full pihinapon vagyok.
    Munkasorozatokból meg érzem, hogy elég 2, max 3, és nem nyomok 5x2-ket vagy 6x1-eket, mint a könnyû erô programban.
    Már mindez idôben nagy elôrelépés. A legfontosabb pedig, hogy eredményekben is apró javulás mutatkozik, viszont ezt nem akarom elkiabálni, mert lehet, h csak fejben érzem, mert új ez a rendszer.

    VálaszTörlés