2013. augusztus 16., péntek

Even easier strength 23_16/08

Bemelegítés

Kézenállás gyakorlása

Húzódzkodás: 22kg-5; 28kg-3; 34kg-2

Kézenállásban nyomás falnál egyre szűkebben: 5-3-2

Híd, falnál le+fel

Kézenállás gyakorlása, elbow lever gyakorlás

Több időm volt, és több dolgot is próbálgattam.
Így huszonpár nap után csak annyi, hogy ez az even easier strength is működik nekem, viszont egy dolog miatt ilyen szisztémában nem nagyon fogom csinálni. Mégpedig az, hogy sok a 2x5-ös nap, és gyúrós nyelven mondva, engem az 5 ismétlések már túl bedurrantanak, és nem feltétlen tudok rápihenni a következő sorozatra. Szóval nekem az jön be, ha ritkábban vannak 5 ismétlések  vagy pedig az, ha még kevesebb az ismétlésszám.

3 megjegyzés:

  1. Wohin gehts de kleine Hase?
    NA mizu???? :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. ott van ne ... ;-)
    Nichts internet, training viszont annál inkább ;-)

    VálaszTörlés
  3. Azé :D
    Már nem tudtam watta fakk is dizee szünet :D:D:D

    VálaszTörlés